Zbody class="rtl home blog" style="background-position: 0px -710px;" onclick="location.href='http://www.shirazchat.org/'">
شیراز چت , شیراز چت , چتروم شیراز ,چت شیراز , شیرازچت , چت , چت روم شعر بساز...امین حبیبی - بی خوابی
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
عکس نوشته شعر و جملات

سلام دوستان عزیز...این مطلبو از یکی از دوستان بسیار خوبم گرفتم (خیلی ممنونم ازش) و حیفم اومد به عنوان یه پست نذارمش.

لطفا همه شعرایی که ساخته میشه رو نظر بدن و بذارن تا همه بخونن :

 اسمتونو جمع کنید ببینید چه شعری ساخته میشه! 

الف..........ای مهربان یارم
ب............باعشق تو میمانم 
پ............پای خسته ای دارم 
ت............تا هستی منم هستم
ث............ثابت میکنم هستم
ج.............جان من فدای تو
چ.............چند وقتی بمان بامن
ح.............حال از من نمیپرسی
خ.............خوابم با تو شیرینه 
د.............در جانم زدی رخنه
ذ.............ذره ذره آبم کن
ر.............رسوای جهانم کن
ز.............زلف خود پریشان کن
ژ.............ژنده جامه ای پوشم
س...........سر برشانه ام بگذار 
ش...........شوق من دو چندان کن
ص...........صبح من تو روشن کن
ض...........ضربان دلم بشنو
ط............طاهرگشته‌ام با تو
ظ............ظهر عاشقی بنگر
ع............عاشق شو تو هم چون من
غ ...........غم غربت دلم بشکست 
ف...........فریاد دلم بشنو 
ق............قربان دو چشمانت 
ک............کردی همچو فرهادم
گ............گم گشته دو دستانم 
ل.............لای موج موهایت 
م.............مروارید چشمانت
ن.............نور دیده من شو
و.............وصف جمله خوبیهات 
ه.............هر دم بر زبان جاریست 
ی............یادی از دل ماکن

در ضمن توی ادامه مطلب هم شعری که با اسم خودم ساختمو گذاشتم

/////////   //////////

در ادامه پست امین حبیبی : 

دانلود آهنگ جدید امین حبیبی به نام بی خوابی

دانلود در ادامه مطلب  و یا به لینک کوتاه خش موزیک بروید : خش موزیک - امین حبیبی - بیخوابی

 





:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سحر ناز
ت : 16 مرداد 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی